יום ראשון, 23 ביוני 2013

טיסות לניו זילנד

תושבי האיים מתפרנסים בעיקר מחקלאות ומגדלים בשר ודגים. גם ענף הטקסטיל הוא אחד ממקורות ההכנסה של התושבים. לאחרונה משהחלו להגיע לאיים תיירים רבים החלו שלטונות ניו זילנד לפתח את ענף התיירות.
בטיסות לניו זילנד מגיעים תיירים רבים שבאים לראות את יופייה של ניו זילנד וליהנות מהתרבות המתבססת על שילוב בין התרבות הבריטית למאורית. התיירים המגיעים בטיסות לניו זילנד מוצאים גם נוף משגע, יערות גשם. לא לחינם נקראית ניו זילנד גן עדן עלי אדמות.

בניו זילנד יש ספורט אקסטרים נרחב ואתגרים רבים עומדים בפני חובבי סיכונים כמו רפטינג, באנג'י וטרקים. ספורט נוסף המקובל בין אזרחי ניו זילנד הוא להתגלגל בהרים בתוך כדור ענק ושקוף. זוהי המצאה מקומית ואין בעולם לעשות מקום שעוסקים בספורט זה.

אף כי החיים בניו זילנד יקרים יכולים התיירים המגיעים בטיסות לניו זילנד לעשות קניות בשווקים הרחבים והמרובים שיש בה. בכל השווקים ניתן למצוא את עבודות היד הייחודיות של תושבי ניו זילנד.
רוב תיירים בעיקר משפחות, המגיעים בטיסות לניו זילנד שוכרים מכונית בדרך כלל עם ואן כדי לטייל בשני האיים והמעבר מאי לאי הוא באמצעות מעבורת עליה המכונית והוא אורך כשלוש שעות.

טיסות עסקים


הטיסה במטוסים מחולקת לשלוש מחלקות שאחת מהן היא מחלקת עסקים. רוב הטסים במחלקה זו הם אנשי עסקים שמגיעים בטיסות עסקים לרגל עסקיהם.

בעבר היה קשה לנהל עסקים בינלאומיים בעיקר בגלל הריחוק בין ישראל וארצות חוץ לארץ. כיום קל יותר לקיים עסקים בין מדינת ישראל למדינות בכל העולם. טיסת עסקים למדינות השונות מאפשרת לא אחת לצאת בשעות הבוקר לפגישה בחו"ל ולחזור לישראל לאחר הפגישה בטיסה חזרה.

עם בעבר קשרי המסחר היו רק באמצעות התקשורת (דואר, מחשבים ופקס) כיום בעזרת טיסות עסקים אפשר לקיים פגישות אישיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה