יום שני, 1 ביולי 2013

נופש בתוך מרכזי קלאב מד חורף

אתם בוודאי יודעים עד כמה מתחמי הנופש של קלאב מד הם איכותיים במיוחד. אך מה בנוגע אל המתחמים של קלאב מד חורף? מדובר על מתחמים מדהימים ויוצאי דופן אשר קשורים לתחום של תיירות הסקי. במתחמי קלאב מד חורף, אתם תוכלו ליהנות משירות ברמה הגבוהה ביותר, מציוד להשכרת סקי, מרכבל שייקח אתכם מהיציאה של המלון, מארוחות שמוגשות לכל אורך היממה, ממסעדות ברמה הגבוהה ביותר ובקיצור – מחופשת סקי בלתי נשכחת.

היכן המתחמים ממוקמים?


מתחמי קלאב מד חורף ממוקמים במדינות אירופה השונות, בסמוך לאתרי הסקי המרכזיים ביותר שלהן. חשוב מאד לציין כי מדובר כמובן על חופשת הכל כלול. לכן, כשאתם מזמינים חופשה בתוך קלאב מד סקי, אתם מקבלים במסגרת המחיר גם את הכניסה לאתר הסקי עצמו, כולל מעברי סקי פס במקרה הצורך במידה והאתר הסקי גובל במדינה אחרת. כך אתם יכולים לעבור בקלות, וליהנות מחופשה נינוחה וכיפית.

החוויה המיוחדת של נופש ביער השחור


ואם אתם רוצים חופשה באווירה שונה לחלוטין – מדוע שלא תצאו אל נופש ביער השחור? היער השחור הוא רצועה ייחודית ומיוערת מאד הממוקמת בדרום גרמניה. מדובר על אתר מרתק במיוחד, שכן הוא כולל בתוכו כפרי אירוח שנראים כאילו הם יצאו מתוך ספרים, בתי מלאכה ישנים ונהדרים, וגם אנשים חייכנים ומסבירי פנים. נופש ביער השחור מתקיים לרוב בדירות שכורות או בבתי הארחה אותנטיים מקסימים במיוחד.

היכן יוצאים לטייל?


מן הסתם, אם אתם יוצאים אל נופש ביער השחור, אתם לא תשבו כל היום בתוך החדר שלכם. שווה בהחלט לנצל את הזמן ולטייל היכן שאתם רק יכולים. במסגרת של נופש ביער השחור, תוכלו לצאת לטיולים רגליים, טיולים ברכב, או טיולי אופניים מדהימים. יש שפע של מסלולים באורך שונה, ובדרגות קושי שונות. יש מסלולים שמתאימים למיטיבי לכת, ויש מסלולים לילדים, כך שכל האפשרויות פתוחות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה