יום חמישי, 20 ביוני 2013

איך מאתרים בקלות טיסה לשוויץ?

שוויץ היא מדינה הממוקמת במרכז אירופה, וכוללת שפע של אטרקציות מדהימות . כדי לבקר בה, צריך קודם כל למצוא טיסה לשוויץ בתנאים שיהיו נוחים עבורכם. קל יחסית למצוא טיסה לשוויץ, ובפרט אם מדובר על טיסה לציריך - במצב זה אפשר למצוא טיסות ישירות של חברות תעופה ישראליות, וכן טיסות ישירות וסדירות של סוויס אייר היוצאות באופן יומיומי. ליעדים אחרים כמו באזל או לוצרן אפשר לאתר טיסות עם חניית ביניים.

ואיך מגיעים לערים עצמן?


אם בחרתם לעלות על טיסה לשוויץ שנוחתות בציריך, תוכלו להגיע בקלות לציריך עצמה. המרחק של נמל התעופה מציריך עצמה הוא קטן יחסית, ומדובר על 10 ק"מ בלבד. קיים קו של רכבת אשר יוצא באופן ישיר מהטרמינל השני בנמל התעופה ומוביל אתכם לתוך העיר. כמו כן, אחרי שעליתם על טיסה לשוויץ ונחתם, אתם יכולים להמשיך לציריך דרך שירות האוטובוסים, או לשכור רכב - שכן זוהי דרך נוחה מאד לטייל בשוויץ.

ומה עם אתרי סקי שוויץ?


שוויץ מפורסמת בין השאר בזכות אתרי הסקי המדהימים שלה, ובזכות עונות החורף הקרות שלה. יש שפע של אתרי סקי שוויץ אשר מרוכזים בכל רחבי המדינה, למעט האזור של צפון שוויץ. חשוב מאד לציין כי יש אתרים בעלויות שונות ובעלי תדמית שונה. כך למשל במזרח של שוויץ תוכלו למצוא אתרי סקי שוויץ שנחשבים ליוקרתיים במיוחד, ומותאמים בעיקר לזוגות או לגולשי סקי מנוסים.

מתי יוצאים לחופשה?


לכאורה, המועד הטוב ביותר לצאת לחופשת סקי שוויץ הוא כמובן בשיא עונת החורף - בין חודשי דצמבר לפברואר. בפועל, יש לזכור כי בזמן זה יש בשוויץ גם את חופשת חג המולד, וגם את חופשת החורף של פברואר. לכן, כדאי לצאת אל חופשת סקי שוויץ בין חג המולד לבין חופשת החורף - כאשר השוויצרים עצמם עובדים ולומדים, אך האתרים עצמם לא מלאים באנשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה