יום חמישי, 6 במאי 2010

סוכן שמציע חבילות נופש לפריז

לפני כשבועיים הלכתי לתומי ברחוב ומולי צץ ולו איש מכירות חריף. איש המכירות שאל אותי, " בחורה נחמדה, מתי היית לאחרונה במלון בפריז? יש לי אחלה חבילות נופש לפריז להציע לך, אם את רוצה." אמרתי לו, סליחה, אני לא יודעת מי אתה. מה אתה רוצה? "תני לי להציג את עצמי" . אמר איש המכירות. "אני איש מכירות של חברה מסוימת לטיסות, ויש לי כמה חבילות טיסה להציע לך, האם את מעוניינת?" " מתי לאחרונה היית בחופש?" שאל. "לא יודעת, באמת" תהיתי. המון זמן לא לקחתי חופש. "תמשיך, אמרתי לאיש המכירות החריף , אך החביב . יש לי כמה חבילות לברלין להציע לך, זולות ונחמדות. ברלין היא עיר שכולם יכולים להנות בה. גם בחורף, גם בקיץ, גם להרגע, וגם לעשות קצת שופינג, מה אומרת?" "הייתי כבר, מה עוד יש לך להציע?" "תני לי לחשוב.. מה עם כרטיס טיסה לניו יורק בזול שכולל בתוכו שהייה באוסטריה עם כמה ימים של סקי באוסטריה וחודש שלם בניו יורק? " אני לוקחת, אמרתי. " נעים לעשות איתך עסקים" .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה