יום ראשון, 9 במאי 2010

כמה עולה ביטוח נוסעים

לעתים אני בודקת כמה עולה ביטוח נסיעות , אני סתם משתעשעת לי ברעיון שאני יכולה לנסוע לי לכמה מקומות שאני רוצה לנסוע בעולם. אם הייתי רוצה באמת, אולי הייתי עושה זאת, ואז אולי הייתי עושה ביטוח נוסעים מאוד רציני. פעם נסעתי לסקי באנדורה ומישהו גנב לי את המזוודה, נשארתי בלי כסף ובלי בגדים. הייתי חייבת את הביטוח, אבל לא עשיתי ביטוח כמו שצריך. התלבטתי בין ביטוח מסוים לביטוח הראל מה שבדיעבד התברר כבחירה לא מוצלחת שלי , כי נשארתי ללא כסף בארץ זרה. לבסוף ההורים שלי שלחו לי כסף, והסתדרתי , אבל בסופו של דבר, אם ארצה לעשות טיול ארוך, לתאילנד, הודו , ניו זילנד, או ארץ רחוקה אחרת, אדע שאני חייבת לעשות ביטוח עם חברה בטוחה וטובה בלי להתפשר על המחיר או על החברה כי ביטוח זה משהו שאסור להתפשר עליו בשום פנים ואופן כשמגיעים לארץ שהיא לא שלך. אם חס וחלילה קורה לך משהו בריאותי, או קורים גונבים לך דברים, אתה צריך ביטוח אמיתי וטוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה