יום ראשון, 21 במרץ 2010

ביטוח נסיעות לחו"ל

סיימתי צבא ,שירות קרבי כמובן,וצריך לעבור עוד שלב הכרחי בחיים וזה הנסיעה לחו"ל. לאחר התלבטות קלה,דרום אמריקה או המזרח,החלטתי על דרום אמריקה.יש לי אמא פולנייה ולכן הדבר הראשון שהיא עשתה זה ביטוח נסיעות לחו"ל למרות שנשארו לי עוד חודשיים עד הטיסה לי כבר היה ביטוח לחו"ל, זה חשוב היא אמרה לי ואני זרמתי,בשביל דולר ליום יש לי ביטוח לחו"ל שכולל שירותי הצלה, טיפול רפואי ואפילו אובדן מזוודות,שווה.

מה שלא ידעתי זה שיש מספר חבילות לביטוח נסיעות לחו"ל ולמזלי עברתי על תנאי החבילה כי אסור היה לי להיפצע אבל מותר היה לי לחלות אז מה ההבדל?100$, בשביל זה אני לא לוקח סיכון כי כבר תכננתי רפטינג, חופשת סקי ,צניחה חופשית.  בלי להתבלבל צלצלתי לחברת הביטוח ודרשתי חבילת ביטוח נסיעות לחו"ל לדרגת סיכון גבוהה במיוחד. עכשיו אני יכול לטוס רגוע.דרך אגב את הטיול כבר סיימתי ותודה לאל לא הייתי צריך להשתמש בביטוח לחו"ל כי חזרתי בריא ושלם,חבל אולי שלא גנבו לי איזו מזוודה אולי הייתי מקבל איזה כמה דולרים בחזרה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה