יום שני, 14 בדצמבר 2009

בהריון ונמצאת בחו"ל למטרת עסקים

נכון שזה נשמע טייטל מוזר אבל זו האמת. אני בהריון וגם נמצאת בחו"ל בעקבות העבודה. אני בינתיים נמצאת בשלב מוקדם יחסית אבל כבר אפשר לראות את הבטן מתעגלת מעט. בתור אחת שמראה לנסוע לחו"ל לצורכי עבודה הייתי רוכשת ביטוח נסיעות לחו"ל רגיל למדי ולא מיוחד. אבל עכשיו, שמעמדי בחברה התבסס ואני בהריון אני נאלצת לעשות שינויים, ואני כל כך שמחה שמצאתי משהו שמתאים בדיוק למה שאני צריכה. מצאתי ביטוח לאיש עסקים וביטוח אישה בהריון כמה גאוני ואני משלבת בין שני הסוגים. עכשיו אני ובעלי יכולים להיות רגועים, כי למען האמת דיי דאגו. אף אחד לא מחייב אותי לטוס אבל זה מאוד הכרחי מבחנתי. אז עכשיו שמבחינת ביטוח לחו"ל אני מכוסה אני מרגישה שאני יכולה לתרום ולהתקדם גם כאישה בהריון. אולי הגברים שבניכם לא מבינים אבל לנו זה מאוד קשה לנסות לשלב בין היעדים המקצועיים ולבין היעוד הביולוגי. אבל בעזרת שינויים מסוימים אנו מצליחות דיי טוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה