יום שני, 14 בדצמבר 2009

איך אני יכול להיות בטוח?

אני מידי פעם לחו"ל ואת האמת רוכש ביטוח נסיעות בחינם מהכרטיס אשראי. החורף בפתח אבל אני לא יודע מה רמת הכיסוי של פוליסות אלה. אני חושב שיש צורך לבצע ביטוח נסיעות סקי מיוחד, ככה בשביל להיות רגוע יותר. אגב, ואני נוסע עם המחשב הנייד ואני הבנתי לאחרונה שהכיסוי שמספקים בחינם ממש לא מספק אותי. אז אין לי ברירה אלא לרכוש ביטוח מחשב נייד. במיוחד לאור המצב הביטחוני ובשביל הרוגע הנפשי אני מחליט להיות בטוח עם ביטוח נסיעות הראל. יש לי אמא פולניה אני לא יכול שלא לדאוד דברים מסוימים, כל פעם לפני שאני טס היא שואלת אם עשיתי ביטוח נסיעות לחול. אם אפשר להתחמק ממה. היא שמעה שיש ביטוחים בחינם אבל היא לא מוכנה לקבל זאת. טוב, מה אפשר לצפות ממי שהייתה סוכנת ביטוח בתחילת דרכה. לא כל ביטוח מתאים לכולם, אבל אני ממליץ לבדוק את ביטוח נוסעים הראל, לי זה התאים בדיוק. אם גם אתם נוסעים לחו"ל רוב הסיכויים שהתוכנית תתאים גם לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה