יום שני, 14 בדצמבר 2009

זהו אני טס סוף כל סוף

אחרי שירות צבאי ארוך ועבודה באיזה חברה סלולארית, אני טס סוף כל סוף לעשות הטיול הגדול בהודו ואוסטרליה. כן אני טס לשנה, אבל כל הפרוצדורה דיי ארוכה ומעצבנת. מהוצאת הויזות ועד לחיסונים. מזל שלפחות מצאתי את ביטוח נסיעות הראל, לפחות בתחום של ביטוח לחו"ל שבו אני אהיה לפחות 340 יום בחו"ל! אני לא צריך לדאוג. הם מספקים ביטוח נסיעות לתרמילאים, בדיוק מה שאני צריך. תהיו בטוחים שזה כולל ביטוח ספורט אתגרי, אין מצב שאני לא עושה גם דברים מאתגרים במיוחד. אתם תראו בפייסבוק, אולי זה מקום שאנטי אבל אני לוקח מצלמה ובטח יהיה מחובר לעולם מידי פעם. לכמה מהחברים שלי שהיו בחו"ל לא היו מרוצים מביטוח תרמילאים שהם עשו, אז בגלל זה היה לי חשוב לבדוק לעומק את העניין. תאמינו לי, ישראלים אוהבים לטוס לחו"ל וזה עובד לנו, הנוסעים לחו"ל מצויין. כי בעקבות האהבה שלנו לברוח מהארץ יש תחרות בשוק ביטוח לחו"ל והמחירים בהתאם. מרוב תחרות אני מקבל את הביטוח מטען כמעט בחינם. בקיצור אז עוד שבועיים אני טס ומשאיר אתכם בארץ, אבל אל דאגה, יהיו תמונות ותשמיעו ממני מידי פעם, במיוחד אתה אח יקר שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה