יום שני, 20 במאי 2013

מחפשים אתרי סקי באוסטריה?

באופן טבעי, כשאתם רוצים לצאת לחופשת סקי, יש שני דברים שחשובים לכם - הראשון הוא המחיר, ולכן אתם תחפשו הצעות עבור חבילות סקי מבצעים במחירים משתלמים. הדבר השני שחשוב הוא כמובן באיכות של מסלול הסקי עצמו. לכן, ישראלים רבים בוחרים לצאת אל אתרי סקי באוסטריה, שנחשבת למדינה מפותחת מאד מבחינת תרבות הסקי שלה. אז לאיזה אתרים כדאי לצאת?

בואו אל קיצביל


מי שמחפש אתרי סקי באוסטריה שלא ישעממו אותו לעול, ימצא אותם בתוך העיירה קיצביל. קיצביל היא מקום נהדר, שיחסית לאתר סקי איננו גבוה- אך הוא תופס שטח רב. לכן, האתר מתאים גם למי שמחפש סקי מבצעים, וגם למי שמעוניין במסלולים שמיעודים למתחילים ובינוניים. המסלול עצמו כולל שפע של נופים מדהימים, וגלישה שיכולה להיות רגועה ואטית, אך גם מסעירה ומאתגרת, לפי המסלול שאותו אתם תבחרו.

ומה עם סקווילט?


אם אתם מחפשים אתרי סקי באוסטריה שיאפשרו לכם גישה גם לגרמניה, סקווילט הוא ללא ספק האתר הטוב ביותר מבחינתכם. זהו אתר עצום בהיקפו, עם יותר מ90 מסלולי סקי שונים בכל הרמות. גם האתר הנ"ל איננו גבוה במיוחד, ולכן מותאם בעיקר למי שמחפש סקי מבצעים בחודשי החורף, ולא בחופשת הקיץ. סקווילט כולל בעיקר מסלולים רגועים ונעימים, עם שפע של נופים עוצרי נשימה.

ומה עוד חשוב לדעת?


מעבר לכך שיש מגוון רחב מאד של אתרי סקי באוסטריה, חשוב לעמוד על עוד כמה תכונות חשובות. לרוב, סקי מבצעים באוסטריה אפשר למצוא בעיקר במתחמים הגדולים יותר, יש להם מודעות לעולם התיירות. כמו כן, קחו בחשבון שברוב המקרים כדי להגיע ממקומות הלינה לאתרי הסקי יש צורך לעשות שימוש בתחבורה ציבורית, ולכן יש להיערך לכך היטב מבחינה כספית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה