יום שני, 18 במרץ 2013

לשוט לנופשים חלומיים

טיסות ומלון הן שילוב הכרחי אם רוצים להגיע לחופשה בראש שקט. היום אפשר למצוא חבילות ודילים כמעט לכל מקום בעולם. מציאה של טיסה בנפרד ומלון מתאים בנפרד הם לא דבר שפשוט למצוא. מדובר בטרטור גדול מאד – קשה למצוא שילוב טוב גם מבחינת תאריכים, גם מבחינת איכות וגם מבחינת תקציב. לשם כך יש חבילות ודילים. לחברות הנסיעות יש את היכולת למצוא את השילובים הטובים והזולים ביותר עבורכם, כי הם בעלי גישה למסדי הנתונים של כל החברות יחד.

חבילות של שייט


אפשרות טובה לבילוי שמגיע בחבילה היא הפלגות נופש. דילים של שייט מאפשרים גם למצוא אפשרויות נוחות מאד של הגעה – מבחינת דרך, תקציב ואיכות – אבל גם (בניגוד לטיסה, בואו נודה לאמת) להינות מהדרך ליעד. אם לוקחים שייט ליעד באירופה, לא רק שנהנים מהיעד עצמו לאחר מס' ימים – אלא גם נהנים מהדרך לשם. חבילות שייט מגיעות בצורות רבות; בדרך כלל הן כוללות שהות על ספינת תענוגות ברמה של מלון 5 כוכבים, מסלולי טיול, אוכל, אטרקציות ולעיתים – אם זו החבילה שבחרתם, גם עצירות ביניים במדינות יבשה אחרות. בדרך כלל המחירים אטרקטיביים יחסית, אם כי יקרים יותר מאשר טיסה / מלון. שייט הוא מאד פופולארי בגלל שכיף להגיע ליעד, וזאת בניגוד לטיסה. בדרך כלל בחבילות שייט יש גם אטרקציות, בידור, פנאי, מסעדות, ספא, חדר כושר ועוד אפשרויות שאתם מכירים מבתי מלון – אך הן כלולות כולן בדרך ליעד, ולא רק ביעד עצמו.

שייט מתאים להרבה מאד אוכלוסיות. השייט פופולארי במיוחד בקרב זוגות רומנטיים, שרוצים להעביר את החופשה שלהם (או חלקה) על הים; בנוסף, בקרב קבוצות של משפחות שרוצות לבלות שעות רבות עם המשפחה באין מפריע, ועל הים – בכלל עדיף. שייט הוא בילוי רומנטי בעיקר בגללה שקיעות והכוכבים שאפשר לראות בלילה. בעבור משפחות מדובר במלון אטרקטיבי עבור הילדים וחוויה משפחתית יוצאת דופן ולא שגרתית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה